Heeft u een klacht? Praat erover met uw huisarts.
In onze huisartsenpraktijk proberen wij u zo goed mogelijk te helpen. Wanneer u toch ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt op het spreekuur. Wij proberen het dan samen met u op te lossen. Uw klacht kan gaan over de huisarts, waarnemend huisarts, praktijkondersteuner of doktersassistent. Een klacht kan te maken hebben met uw behandeling, bejegening of bijvoorbeeld de telefonische bereikbaarheid. Eventueel kunt u via Mijngezondheid.net een bericht naar ons sturen. Dan is de informatie goed beveiligd verzonden.
Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijns Zorg (SKGE)
Vindt u het lastig om met ons over uw klacht te praten? Of komt u er samen met ons niet uit? Dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris van SKGE. Hij of zij probeert een oplossing te vinden voor uw klacht, maar kan ook bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en behandelt uw klacht vertrouwelijk. U kunt uw klacht indienen door het klachtenformulier van SKGE in te vullen. Dit formulier is te vinden via deze link.
Geschilleninstantie Huisartsenzorg
Komt u ook met de klachtenfunctionaris niet tot een oplossing, dan kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de Geschilleninstantie Huisartsenzorg. Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Voor meer informatie kijk op www.skge.nl.
Heeft u een tip?
Met uw tip kunnen wij de dienstverlening in onze huisartsenpraktijk naar een hoger plan tillen. Geef uw tip door aan uw huisarts of aan de assistente. Of stuur een mail naar: praktijkdefliert@hcdo.nl.